Åhh



Jag vill verkligen ha dessa i sommar!!
Ge mig ett jooobb

Kommentarer
Postat av: kristina

glömt att skriva tillbaka till dej om det med hårborttagningen, hur mycket kostar det och hur länge är det borta ?



jag är sjukt trött nu så rätta mej om jag skrev fel, det var hårborttagning va?



båda skorna btw är helt amasing !

2011-01-10 @ 10:17:38
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

sv; haha. den kostar mellan 300 uptill 1000 spänn. finns olika typer. jag köpte en för 500 så ja hoppas den e bra. ja har inte testat själv än men de blir ju bättre ju fler gånger du gör de. som att noppa ögonbrynen, ju fler gånger du drar bort på samma ställe, så tillslut slutar de ju växa där. i början kan de ta från ca 2 till 4 veckor innan du behöver göra igen :)



hårryckning skulle ja kalla de ;) haha. en epilator e som en rakapparat fast med pincetter, alltså rycker ur hårstrårna från roten. det är alltså inte smärtfritt. ;)

2011-01-10 @ 13:07:07
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0