Redan fredag!

Kom nyss hem från mötet, gick faktiskt bra. Som det ser ut nu ska jag praktisera 5 dagar i veckan på antingen dagis eller grundskola. Sen försöka jobba ngt på det. Blir inte mycket till lediga dagar inte. Vilket jag iofs haft nog av kan man ju tycka ;) Tänker dock på killen faktiskt haha. Träffar honom nu högst en gång i veckan så detta hjälper ju inte på traven direkt ;) Jag vill egentligen inte ha praktik, utan jobb. Så jag tjänar på det o kan flytta ihop med pojkvasken. Men jaja. Får väl bara tacka o ta emot det ja får.

Kom på förut att jag itne har kläder för festen imorn..... Inte kul. Inte alls kul. Vet inte hur jag ska lösa det heller. Svordom.

Äh, skriver mer sen kanske. Kanske har bilder då med, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0