Min slutgiltiga önskelista

Sen ska jag sluta tjata om den och ingen behöver mer tjata på mig! ;)

David; av dig önskar jag mig en dejt. En billig dejt. Förstå detta nu ;) Inga mer dyra fina prylar!! (♥) Jag vill bara ha en mysig dag md dig, en heldag, bara du och jag. :)

Pappsen (som läser min blogg vaaaarje dag.), av dig önskar jag mig en kram eller något. Eller presentkort på H&M/Bikbok/Gina Tricot. ;)

Elena
, av dig önskar jag mig presentkort på Åhléns för ny foundation o puder, samt en dag med shoppinghjälp.

Erika. Elias, Elvira,
av er önskar jag mig samma som av Pappa, eller första säsongen av O.C, 6e av Sex and the city, 3e av Vänner och 2a av Desperate housewives.
Haha nörd.


Sen önskar jag mig även "Go Girl" av Carolina Gynning, och presentkort på skor, och alla jäkla klädesaffärer som finns, plus presentkort på Ticket.


Jäkla tråkig önskelista, men det är det jag behöver och vill ha :)
Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Av oss då? En dejt där med? ;)

2011-02-13 @ 15:49:02
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

ja har bestämt att ni inte får ge mig ngt mer nu ;) de ja redan fått kompenserar resten av födelsedagar o jular ;D men om du ska envisas så önskar jag mig en ballong och ett äpple. -ett sånt som e en blandning av rött o grönt du vet. =)

2011-02-13 @ 15:53:17
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0