Min helg

I fredags va ja som sagt på möte, sen mötte jag upp syrran så vi gick o handlade mat och vin. Sen hade vi en jätte mysig kväll! Pratade om massa barndomsminnen, sen tog en liten promenad mitt i natta ;) Perfekt kväll iaf. :)
Igår, lördag så städade vi här i lägenheten o möblerade om lite. Blev jätte fint! Sen hämtade David mig och vi åkte till Harry's o firade Tom som fyller 21. De va trevligt me! Vi va båda nyktra dock men man kan allt ha kul ändå ;P






Kom hem igår runt 12, halv ett tror jag. Stannade alltså inte så länge. Kröp ner i soffan o kollade tv innan ja la mig. Imorse gick jag upp 8. För att kunna somna tidigt ikväll för att gå upp halv 6 imorn ;) Härligt!
Men imorn efter inventeringen så åker jag hem till Pappsen :) Får se hur länge jag kan stanna hemma dock ;P Händer saker hela tiden nu känns det som :) På tsdag ska jag även gå till Bokenäs dagis för o säga hej. Där jag ska ha praktik 5 dagar i veckan alltså. Börjar vecka 9 eller 12, förmodligen 9.

Bla bla bla. Nu ska ja o Erika spela kort ;)

Kommentarer
Postat av: Systern

Tack för en superfredag!

Det bör vi göra om. :) Love u!

2011-02-21 @ 11:41:30
Postat av: kristina kittelsen

blacktower är jobbigt gott

2011-02-21 @ 13:27:25
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

erika - tack själv! jaa absolut! love you too



kicki - eller hur! älskar de

2011-02-21 @ 14:15:02
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0