Ignorerar alla hjärtans dag..

Försökte iaf.. ;) Alla på facebook osv skriver om den jäkla dagen. Antingen hur dom ska fira o mysa med deras kärlek o bla bla bla, eller att de e singlar o de e tråkigt. Tillomed på tvn pratar dom om skiten. Jag e ensam hemma. Min kärlek jobbar till kvart över 8, o ja ska upp halv 7 imorn. Så vi ska inte träffas över huvudtaget. Han skrev att han älskade mig iaf. På Facebook. De e ngt ;) Jag hade gjort ett videoklipp med våran låt o bilder o annat töntigt haha! Men det gick inte ens att skicka. Nä, lite bitter e ja allt idag. De ska vara romantiskt, även om de e löjligt!
Tillomed min bror ringde nyss o ville ha lite tips för romantiken till hans tjej. Tillochmed min bror..!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0