Helt slutt!

Är inte hemma än... ;) Pappa e i gbg och hämtar mig senare. Då blir det hem, duscha, sova. Ungefär. Upp halv 7 imorn igen, pust.. Ska på onödigt möte sen blir det att sitta i en lägenhet hela dagen :S Inge kul. Igår va ja o provjobbade :) Gick varken bra eller dåligt tror jag, Bara flöt på. Två testdagar till blir det iaf. Idag har jag vart hos Malin hela dagen :) Jätte mysigt! Vi år våran mat; tacopaj sen hade hon gjort mindre onyttig efterrätt, gottgott ;) Och film och massa prat förstås! :) Mycket bra, mycket bra.


Nu sitter jag dock här och är så jäkla trött. Vill bara hem till min säng. Vill inte alls upp tidigt imorn igen. Vill att Pappa ska komma o hämta mig nuuu! I helgen ska ja bara sova. o Tvätta. Eller något.Nej just det. Ska till stan eller torp med.... Åh.. Sen e de igång hela veckan igen ;) Förutom fredag vad jag vet om nu iaf. Dock ska jag inte klaga när jag väl har saker för mig.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0