Suck.. Får la bli vuxen dårå

Blir inget Liseberg idag... Vill helst lägga mig på golvet, sparka med ben o armar, skrika o gråta.
Men man får tydligen inte de när man e 21..
Kommer nog inte åka dit i alls iår och de krossar mitt hjärta lite.
Men men.
Vad är en bal på slottet...

Nu vill jag se askungen också.

Hata att bli vuxen!

NU sitter jag här igen, tvingar i mig äcklig kesella. :S Sitter o gör grimarser o undrar faktiskt lite varför jag tvingar i mig de. Testade att ta lite flytande honung på idag, många äter ju de så.
Men vem försökte jag lura?
Jag gillar ju inte ens honung heller....


Tacka gud för kaffe :)
Kaffe räddar aaallitd mina dagar :)


Idag är det freeedaaag :D Men de vet ni nog. Ska ut till Pappsen o Viran o va kvar där tills söndag :)
De gillas!
Tar med både kamera o dator så vi hörs sen ;)

Adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det regnar i gbg ändå idag :) så va inte ledsen :)

Keso e bra med å godare än kesella :) kram på dej

2011-08-05 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0