Sjukt

Jag satt o svarade på en kommentar här och kommer på mig själv att skriva "jag är uttråkad på livet, haha", stannar upp och inser att de e sant... :S Hur sjukt e inte de?
Jag är 21 år och är uttråkad av mitt liv. Haha de e ju stört.

Men de sista har inte hänt mycket från min sida, bara tråkiga besked och katastrofer ungefär. Förutom någon liten ljusglimt här o där. Men i överlag har de vart mest dåligt ju :P
Kristina frågade mig vad jag vill göra Nu. Vad är viktigt Nu. Men Nu vill man bara massvis som inte går att genomföra ju.
Hur bär man sig åt då, om jag får fråga?
Ska man bara vänta ut denna tråkiga period, sen köra? Eller vadå?

Folk reser världen runt, får intressanta och spännande jobb, får barn, förlovar sig.
Det står still här och jag börjar långsamt men sakta bli galen.

Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska heller inte gemföra ditt liv med andras, alla har vi olika drömmar, intressen osv. Medans mina vänner skaffar barn, festar, åkar världen runt så är mina drömmar exakt just nu (inte framtiden):



att flytta till en ny lägenhet och få ett bättre jobb där jag tjänar mer pengar. Efter det vet jag inte vad jag har för "just nu drömmar", det är sånt som kommer upp då.

2011-08-23 @ 13:42:36
Postat av: kristina

det var jag som skrev det över

2011-08-23 @ 18:26:20
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0