Lite Oriflame



Läppglans,
gav inte så stark färg vilket jag faktiskt gillade! Testade de för ca en timma sen och de sitter fortfarande kladdigt på ;)
Det bästa är jordgubbssmaken, okej ja vet att man inte ska äta de, men helt allvarligt så luktar hela mitt ansikte jordgubb nu haha!
Betyg; 3 av 5. (får en lägre siffra för att jag inte är så stort fan av läppglans, är mer en läppstiftstjej ;))



Armband med en silverfärgad berlock med Oriflame Foundation-loggan på.

29:- varav 10:- går till SOS barnbyar!

Lite för stort för min handled men de åker inte av iaf. Enkelt, fint och för en bra sak!

Betyg; 5/5

 

Peeling & Shower gel. Inte testat än, men de luktar gott! Spec fruit coktail.

 

 

Betygsätter dessa imorn efter att jag har provat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0