I övermorgon

Åker vi..
Och jag som bestämt mig för att gå ner något kilo innan vi åkte.. Ja, man kan ju säga som så att jag istället gått upp. Vägde mig hos syrran. Jajjamen. Visst har jag gått upp istället för ner.
Varför?
Jo för att jag är ju som jag är. När jag bestämmer mig för att gå ner, då blir jag istället rebbelisk och äter mer och onyttigare. Så jag går upp istället. Haha. Så nästa strategi blir väl att bestämma mig för att gå upp och bli fet istället. Kanske funkar? ;)

Nu har killen åkt till sina föräldrar över natten och dan. Så jag är ensam hemma. Och nog för att jag älskar min pojke, men det är skönt att va själv lite, lite egentid :)
Ska ner till stan om en stund och möta Pappa. Ska hjälp honom att handla lite kläder o så.

Sen måste jag fan tvätta och packa :S Inte ens börjat eller tänkt på vad jag behöver eller nånting.
Bra, Elin.

Nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0