Hejhejhej

Inte så mycket kul uppdatering här inte. Har dock inget kul att säga eller kul att visa.
Jobb och söka minst ett jobb om dagen. De e de som står på mitt schema nu.
Så de e mkt spring, mkt telefonsamtal och sittandes vid mejlen.
Även krångliga samtal fram o tillbaka med vårdcentralen.

Igår hann jag umgås med Pappa lite iaf. Hälsade på hans kontor sen hjälpte ja honom att handla.

Herregud idag är jag helt slut. Idag orkar ja egentligen ingenting..
Meeeen ja måste, ja har lovat mig själv ;P
Jobb, söka ett jobb, ringa ett samtal, sen lite egentid. Orkar inte ta hand om disken, inte idag.


Kul för er att läsa ;)


Justde, kan ju faktiskt
tala om att den peelingen från Oriflame e den bästa peeling jag använt!
Len som en bebis! Förvånadsvärt grym faktiskt om ja ska va ärlig haha.
Lukten (hallon & mint) va lite skum först men sen vande man sig o den luktar fräscht :)

Duchgelen, (fruit coctail) luktade as gott!!!

Ja, ja kan lätt och ärligt rekomendera dessa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0