Den här morgonen händer inte....

Värsta morgonen nånsin?! Nästan iaf?
Sminket blir asdåligt, ögonbrynen ojämna, spiller vatten över hela golvet som jag sen självklart trampar i, slår i mitt onda knä så att ja nu inte ens kan sitta ner utan att de gör ont, kaffet blir äckligt (värsta av allt) , kommer på att jag måste ladda på mitt busskort men blir lite nervös när ja inte vet hur mkt pengar ja har på kontot, loggar in på min bank för att kolla...
300 spänn!!!
Vafan?!
300 spänn till den 25e, jo men bra jobbat Elin.
Dessutom kostar busskortet 470:-
Ringer David i ren desperation, behöver ett lån, vadsomhelst.
Så har hans mobil laddat ur........


Vill låsa in mig idag och stanna här tills ja e glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0