Bra lördag, bra söndag.

Gårkvällen va supermysig. Malin hämtade mig (hon har precis fått körkort!) så åkte vi hem till henne där hon redan förberett tacos. Så massa mat och prat blev de :) Efteråt kollade vi på film och åt lite äpplepaj som hon gjort.
Hon visade mig även små söta bebiskläder hon köpt.
För ja. Malin o Simon ska ha en liten bebis, om ja inte sagt de ;)
Jag tror faktiskt att jag fåår skriva de nu, med tanke på att de bara e två månader kvar ;) Så nu syns de änna.
Så nu hoppas vi att ja inte får någon arg person på mig här haha.
Men ååh va ja längtar tills de lille ongen ploppar ut :D
Jag kan slå vad om att de blir en pojke. ;)

Så mysfaktorn va på hög nivå! Mot kvällens slut hämtade killen mig. Hade ingen lust att gå i spöregnet ;)
Bortskämd e man.

Idag har jag vart lite med syrran, hämtat ett paket och solat. Nu har jag precis käkat lunch, ska hänga tvätt och röja lite sen går ja över till syrran igen :)

Haft en riktigt lugn o skön helg faktiskt :) De gillas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0