Rubrik

Haft små olyckor idag som bara vart så typiska. Vaknade upp med prickar över hela ansiktet. Bröt en nagel på mitten så att det började blöda och jag ville gråta. Magkatarr. Det flög upp ett sånt där "plastsnöre" / plastrem upp i ögat på mig och jag va halvt blind i typ två timmar, fick hem ögondroppar o grejer, gör dock fortfaraande ont men hoppas att det gått över imorn.

Men när jag slutade
, gick ut o kände värmen o solen blev ja genast på bättre humör. Åkte hem till Erikas balkong och solade i 20 minuter, sedan gick ja ner på stan, mötte upp syrran och hjälpte henne att shoppa lite. Runt 5 handlade vi mat åt oss o Pappa, sen hem o lämnade grejer för att sedan direkt ut på promenix! Hämtade även ut ett paket från H&M. (ovanligt) ;)


Nu har jag duschat och ska kolla på Eclipse, sen sova! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0