Påskafton

Hade den bästa Påskaftonen faktiskt :)
Började med familjen i Älvängen, åt as god mat och jag lärde mig tiilome att äta sill! O tycka att de va gott! Den ni. De tog sin lilla tid dock ;) Drack gott vin och hade de jätte trevligt!

Runt 7-8 kanske bar det visare till Henån där de va fest och påskäggsjakt hos Robin :) Fick en karta sen en rebus och alla hade lite problem me att hitta sina. Jag stog tex och rotade i hans kylskåp i typ en kvart för att David sa att min rebus betydde "mjölk-stek" och att jag skulle kolla i kylen... Vafan e en mjölkstek??? Hittade de iaf ute under grillen ;)

Mer vin blev de och senare va klockan 11 eller något och då bar de vidare nån annanstan (fråga mig inte vart) där vi avslutade kvällen med Pamela o Gåke :)
Va hemma lite efter 2 och vi kunde konstatera att vi hade fått ut de mesta utav dagen/kvällen/natten och de va bästa påskaftonen hittils ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0