Min dag

Försov mig i morse, springer ut i köket o gör kaffe, skriker lite på Pappa, ger katterna mat, skriker lite mer på Pappa, som inte går upp efter att jag sagt till honom ca. 7 gånger.
Åååh va ja längtar tills ja får barn som ja ska tvinga till skolan.. ;)

Åkte till jobbet, förstog redan när jag gick innanför dörren, att idag kommer att bli en jobbig dag. Som alla tisdagar.
Har änna snappat på Erikas trend där att bara råhata tisdagar. I hear ya sistah!

Satte igång med mina sysslor, sprang fram o tillbaka som en höna utan huvud. Mitt i allt hade jag lugnt o sansat (hur går detta ihop?!) samtal med chefen, och det gjorde min dag lite ljusare, fick massa fina ord och beröm och massa.

Timmarna bara flög iväg och helt plötsligt slutade jag. Gick ut i de äckliga kalla vädret och satte mig på bussen hem. Somnade en liten stund och när jag senare va i Ua för bussbyte ville jag nästan dö. Slumrade till även på nästa buss.

Väl hemma tvättade jag bort sminket, hämtade en filt, kokade kaffe sen kröp ner i soffan framför O.C. :)
Höjdpunkten på dagen faktiskt.


Nu har jag även käkat, hungrig som en gris va ja. Att skippa kolhydrater lär vara helt omöjligt för mig, uppenbarligen.
Har även satt igång en tvätt och sen ska jag bara packa o duscha. Orkar inte gå ut och gå eller göra något vettigt. Hemsk som jag är hoppas jag även att Pappa redan ätit så jag slipper laga middag. Viran e inte hemma ens.

Usch nu skäms jag för att jag skrev så med... Hah.
Är han hungrig ska jag självklart laga en middag o honom, han ska inte va hungrig. Min lilla pappsen. Haha.





Kommentarer
Postat av: Erika

Mmm. De e ju de ja sagt hela tiden!

2011-04-12 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0