Just my luck ;)

Gick upp 8 för att hinna med allt innan vi ska åka. Fick strunta i promenaden för skulle inte hinna annars, springer in i duschen o har mig.
Så säger Pappa nu att vi ska åka halv ett.....
Jag hade hunnit ta lååångpromenad o sluppit stressa. Men nu har jag duschat och allt är förstööört. :(
Men jaja, får bli imorn :)

Gav påskägg till Pappa förut, fullt med godis o en trisslott.
Han respons; E du inte klok?!
- Men du får ju öppna! O vinna en miljon.
Han öppnar...
- Korkad... Du e så dum.

Haha undrar vart jag har fått mitt betende ifrån? ;)
(Jag är ungefär likadan när David tex ger mig saker. Blir sur istället för glad. Fast glad egentligen... Äh ni fattar)


Nu ska jag göra mig iordning.



Glad påsk på er, förresten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0