Hmm

Trots matdagboken har jag nu ätit för mycket, fan också! Jag som vart rätt så duktig ett par dagar.
Vill så gärna ut o gå också men inte själv här i stan :( Ska försöka få med mig kanske Malin eller Viran i helgen.. (? ;) ?)

Va o tittade på lägenheten förut. Jag såg stora potencial ;) Älskade verkligen köket! Och den va stoor. Och hade den här gamla karaktären o stilen som jag gillar! Blir ju en del pengar, men vi får se hur de blir. :)
Både ja o David vill nog ha den, så.

Jag är så sjukt kaffesugen. Så de e jobbigt. Men har redan druckit 3 koppar idag :/ Så jag ska försöka låta bli. Blir kanske en dusch sen soffan och en film eller liknande. Inget bra på tv :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0