Hatar dock forfarande söndagar..

Haft en bra helg?

I fredags tog ja de bara lugnt hemma, slappade o hade lite egentid ;) Gick upp tidigt igår för att åka till Kungälv med Viran, där vi mötte Elena. Skulle hitta balklänning åt lillasyster men hittade ingen. Åkte vidare till nästa ställe, hittade inte där heller, sen in till Gbg, där vi inte hittade någon heller. Får se hur de blir för henne. Vi lunchade en asgo sallad, drack kaffe och hade en allmänt trevlig systerdag men massa prat om både strunt o allvar ;) Gillas :)

Senare fick ja ta bussen hem själv då Viran stannade med Elena. David plockade upp mig vid bussen och vi åkte och handlade sen hem till honom. Robin ringde o ville att vi skulle åka o festa med dom vilket vi va nära på att göra, men David ville äta först o va klar vid 9, sen däckade jag praktiskt tagit först i soffan, sen vid bordet och tillslut i sängen, så vi stannade hemma ;)

Nu sitter jag här hemma och har ätit en stor dunder frukost. Ska sen gå ut o gå och tvätta och allt sånt där ja gör på söndagar. Hatar söndagar. Så sega, tråkiga och långa o sen kan man inte sova hur trött man än e.

Imorgon e de måndag och dags för nya tag! :)
Från onsdag till söndag/måndag ska jag även få låna syrrans lägenhet i UA, då hon e i Paris.
Får sova en timme längre då o de e skönt. :)

Så hoppas jag även att man kan passa på att hitta på ngt när man väl e i ua. Om de händer ngt i helgen eller om ngn vill ta en fika eller ngt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ta en fika :) Vi kan inte laga mat eller göra ngt på fredag? Med Simon och David också kanske? :)

2011-04-10 @ 17:56:49
Postat av: Elin

ja! :D jaa de va längesen! ska höra med david sen när han kommer hem!

2011-04-10 @ 18:04:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa! Gör det :) Det hade varit mysigt!

2011-04-10 @ 18:06:21
Postat av: kristina

jag skulle också vilja ta en fika, if u waant ?

2011-04-11 @ 13:07:20
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

kickan, jaa men va kul!! va fan år sen vi träffades ju

2011-04-11 @ 16:17:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Alanmelissa

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-12 @ 15:51:40
URL: http://alanmelissa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0