Full rulle

Kom hem för en stund sen, lagade mat direkt då jag höll på att dö, kändes de som. Tonfiskomelett blere! Gotti.
Hade första dåliga dagen på jobbet. Inge kul, hoppas på bättre imorn.
Efter de åkte jag till Erika, slappade lite sen ner på stan o mötte lillsyrran.
Runt fem åkte vi till överby och fick handlat en del till Pappsen och skor o en tröja till mig :)
På rean, så ja slapp ifrån onödigt dyra priser.

Mina senast inköpta skor har pajjat rätt rejält. Knappt använt dom, och de har släptt överallt så jag kan liksom plocka isär dom som klossar :P Sämsta skorna jag nånsin köpt! Så de ska reklameras kan ja tala om.

Nu e ja svintrött. Blir duscha sen krypa ner i sängen med datorn lite. Sen sova.



Ett par vardagsskor :) I storlek 35, den ni ;) As sköna!

 

 

 

Och en enkel go tröja.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Snööggt =D

2011-04-05 @ 21:10:51
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0