Freedaag!

Jag försov mig. Höhö. Men ja e så  slapp nu för tiden att ja inte bryr mig lika mkt om mitt utseende så ja e färdig på 10 min. Förr tog de över en timme... Haha!

Hursomhelst, nu sitter jag här med ett stort glas citronvatten och väntar lite på att tiden ska gå. Får hemifrån om ca 20 minuter. Så lite småsegt.

Nu blir det alltså jobb till 13.00. Senare ska jag umgås med 3 av mina favoriter. Så de gillas! Får se hur sent de blir. Sen ska David följa med mig hem, o vi (jag. vi?) har fått en bag in mox med Black tower av Erika! :D Så får se om de hinns med mys o ngt glas vin eller om vi bara går o lägger oss.

Imorgon blir det morgon/förmiddags promenad med Malin :) Senare kommer kanske o förhoppningsvis Viran hit o myser med mig :) Jag tänker Twilightkväll, men de säger vi inte till henne ;) Haha. Eller så ville eventuellt David komma hit igen. Om inte, så kanske ja går o hänger lite med Kickan.

Vill fan inte sitta här själv en lördagskväll :P


På söndag morgon kommer Erika hem igen och jag åker hem till Bokenäs runt 5.

Kommentarer
Postat av: Malin

Annars får du höra av dig till mig ;) Haha! Jag kommer förmodligen sitta hemma en lördagskväll själv :O.

2011-04-15 @ 15:36:56
Postat av: Elin

nej va säger duu!? så får de inte gå till! detta får vi allt diskutera senare ;)

2011-04-15 @ 15:41:20
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: kristina

mys

2011-04-16 @ 01:08:38
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0