Bert

Bara älskar att jag blivit ett litet finnmonster. Verkligen. ;)
Fattar inte vad som hänt. Över två nätter har jag fått jätte oren hy! Jag brukar inte få finnar eller så annars.
Kanske beror på stress. Eller att jag äter mer fett nu. Vette fasiken.


Hursomhelst, nu har jag tagit på mig alldeles för stora mjukiskläder, satt upp håret o borstat tänderna. Fit fight ;)
Ska snart möta upp Malin så ska vi ta vår promenad :)

Senare ikväll ska vi o Micka ha tjejkväll och dregla över Edward ;D Haha. Igår kom vi fram till att vi tre aldrig umgåtts så, så de ska bli mys.

Gårdagen va förresten jätte mysig. Gjorde pizza sen åt glass o grejer. De va ju fredag... Heh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0