1000 vuxenpoäng till mig

Fick min namnskylt idag. Jag jobbar på apotek. Vuxenpoäng till mig ;) Haha.
Deklarerade nyss min första deklaration, vuxenpoäng till mig ;)
Epilerade mina ben förut, vuxenpoäng?....
Åt keso istället för macka nyss, vuxenpoäng, lätt! ;)
Hade på mig tajta stuprörsjeans till ett par joggingdojjor och skrattade bara åt mig istället för att skämmas, massa vuxenpoäng ;)
Jag har tvättat massaaaaa idag, vuxenpoäääng.




Äh vem försöker jag lura.
Men man ska va barn så länge man kan, som ja alltid säger!
Därför ska ja snart ta en dusch, ta på mig min sidenpyamas sen kolla Twilight!



Kommentarer
Postat av: Catonatalia

NICE SITE WELL DONE

2011-05-15 @ 13:44:19
URL: http://catonatalia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0