Trött trött trött

Ställde klockan på 9. Ställde om den till 10. Men va så jäkla pissenödig att ja va tvungen att gå upp sen kunde ja inte somna om :( Är sjukt trött idag. Sitter här me mitt kaffe och ska snart ta en promenad. Förhoppningsvis vaknar jag till då. Kom på förut att jag kanske skulle ha sagt till kvinnan jag ska till idag, att ja e kort. Tänk när dom ser mig och tänker; "Men herregud det är ju ett barn!! Hon kan inte va 20" och så blir det piinsamt ;)
Haha.
Ne.

Ska även försöka hinna me o städa idag. Eller jag måste hinna me! Det här inte längre. Jag brukar ju vakna i sömnen av att jag inbillar mig att de kryper 70 000 spindlar på mig,, så jag måste springa upp o tända lampan. -Tänk om jag inte inbillar mig. ? Mm Elin, fundera på den ett tag. Haha :S Ne. Jag skaa städa huset o mitt rum idag. Så länge ja inte kommer hem för sent. Men de gör jag nog inte.

Sluta babbla o gå ut och gå nu. Okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0