Onsdag

Jag har fått tre blåsor på tungan :S Som gör sviinont! Gör ont när jag pratar, sväljer, allt. Jag har aldrig fått förkylningsblåsor, men förmodligen e de de, va? Jag vet inte..

Haha Pappa e så söt, förut när jag gnällde om de i bilen att jag inte kan prata utan att de gör ont.
säger han direkt; "Jag tycker du ska ringa sjukvårdsupplysningen!
-Men.. De e väl bara förkylningsblåsor, de e väl vanligt?
-Mmm... Meeen det finns en sjukdom där man får blåsor på tungan, ont i halsen o så. Jag vill att du kollar upp de.
-....Jaha..? Men. Jag är väldigt säker på att de inte e någon fara Pappa. Ja e bara förkyld.
-Men tänk om du har någon farlig sjukdom!? Kolla upp på nätet o ring dom o mig sen."

Haha de e hans fel att ja e så paranoid av mig, han tror alltid att ja e döende eller ngt så fort jag har ont nånstans. Så fort jag har huvudvärk blir han rädd att ja har en hjärnblödning haha. Älskar min Pappa, han e så söt ;)

Förresten, igår klippte ja av en litenliten bit av min tå! Den ni. Klippte naglarna (äckligt o prata om kanske, men ännu äckligare om man aldrig klipper naglarna!) Hursomhelst, så pratade jag i telefon samtidigt, o wupps så råkar jag klippa bort en liten bit av min tå. Skinnet alltså. Inte benet, de vore tokigt.
Och oj va de kom blod! Haha, bara forsa ut. Men de gjorde inte ens ont. Förräns efter ett par timmar. Och idag. Idag gör det ont.

Och idag trippar jag runt i mina nya skor, som är för stora!! Märker jag idag. Måste ha as tjocka sockar i tror ja, för jag kan fan knappt gå :S :( Jag ser förmodligen ut som en sån där som aldrig gått i ett par klackar och går som en häst. Eller en karaktär från en äcklig skräckfilm. Eller nån som.. A ja vet inte, men ni fattar va ja menar.
Inte kul.

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Finns munskölj mot blåsor, jag har, du kan låna imorgon!

Köp en tjock sula och lägg i skorna så blir det jättebra :-)

2010-09-15 @ 13:02:26
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

ooh jaa tack! jaa killen kan nog fixa :)

2010-09-15 @ 20:25:23
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0