Mobil telefon, tack?

Min mobil håller på att rasa ihop helt :( Laddar ur när den inte borde göra de. Den har laddats hela natten, sen laddas ur efter typ tre sms :S Och nu har den börjat stänga av sig själv när jag använder kameran. Räcker med att jag tar bort linsskyddet och den stängs av :S

Så nu e ja på jakt efter en billig telefon. Men vill ha mp3 o en hyfsat bra kamera på den. Så om nån vet ngt, så säg gärna till :)


Har hittat min Twilight ;D Woho! Haha. Dock saknar jag fortfarande New Moon, Australia, Bedtime stories, med flera :S Vart e alla mina jäkla filmer?! Har sett på de en gång, sen försvann dom :S
Men men..

Nu ska jag lafa mat, sedan blir de en till promenad innan de blir för mörkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0