Liite bättre igen, och sämre.

Kom hem för ett tag sen. Har även hunnit laga middag och käkat. Lax :) Älskar lax, så där e ja nöjd.
Är även nöjd för jag köpte strepsils, alvedon och ipren. Tänkte även köpa zyx, men 73 spänn..? Hallå? Nä, då har ja hellre ont, min snåla jävel ;) Köpte även blåbärssoppa som ja ska värma sen. Sen ett litet paket me glass. Jag vet, jag veeet, ja får inte äta sånt förutom ibland på helgerna. Men de va ett sånt där litet paket för 8 spänn (för att förklara hur litet de va) och ja e inte den enda som ska äta av de. O ja fick de.... =/ Haha ;)

Imorn åker jag till Erika, stannar tills fredag :D Mys. Och på lördag blir det älvängen, disco (teas haha) sen vinpimplande me två av mina favvo personer, Elena o Danne :D På söndag ska ja till ungdomsmottagningen (att dom har öppet en söndag?:S) o byta mina jävla p-piller som ja gått på i 3 månader. Tror faktiskt att dom kanske har ngt me viktökningen o göra. jag hoppas faktiskt de iaf.

Jaja. Idol sen, sen mys med lillsan. =) Puss på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0