He fucking hates me.

Jag tror det. Jag tror inte gud gillar mig. Men jag är ju en gnällig liten jänta, så va ska ja förvänta mig? ;)
Min hals bränner idag. Känns allvarligt som att jag har svalt solen. -i ett mindre format då förstås.
Jag går alltså inte på kräftskivan imorgon. Det kommer bara att förvärra allt och kan inte gå och bli sjuksjuk nu. :/
Jag pratade med David om de, o de va okej. -Vilket e skönt. Villkoret va bara att jag skulle åka till honom ikväll och att vi skulle mysa. Det villkoret går jag med på. ;)

Det dummaste är ju det att för en gångs skulle så va ja också bjuden på ngt med David och hans vänner. (jag känner alltså inte dom så jätte bra) . David brukar faktiskt inte bjuda me mig på fester och sånt som dom har ;P
Å andra sidan va de inte David som bjöd med mig nu, utan de va dom som bjöd David & Mig.
Vilket jag tycker är jätte roligt, eftersom jag vill lära känna dom också efter snart två år ;P
Meeen så ska jag gå och bli förkyld innan. För att gud hatar mig ;) Och för att jag är en fjolla som inte vill gå ändå och skita i att jag kommer bli dundersjuk. SKa inte skylla allt på gud ;)

Men nästa gång det händer ngt, och jag med är bjuden, så lovar ja david att ja ska va me o va en trevlig liten sittabrevidfru ;)

Nej. Det blir en lugnt blirfrisk helg för mig. Med massa film o filtar o mys.

Hehe nu när ja skumläser e de enda man uppfattar typ; david david david david ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0