Hälluu

Nu e ja hemma. Igår va o Viran på torp och shoppade lite :) Kan visa sen, köpte bara en väska, 4 par trosor, en tröja och... Hm. A va nog bara de nu när ja tänker efter haha. Ett halsband med, justde. ;) Sen sov ja hos Erika, vi kollade på film o idol o mös :) Idag har ja bara slappat framför tvn i hennes lägenhet. Är fortfarande förkyld. Jag tycker att ja låter bättre idag, men David, Pappa och Erika sa alla tre att jag låter sämre idag :S Vet inte.. Jajaja. Jag känner mig bättre iaf :)

Idag blir hemmakväll med Pappsen, jag har köpt grejer till tacos. Så ska vi kolla på idol, sen ska ja mysa ner i sängen o kolla på film ja har lånat av Erika :)

Imorn blir det en snabbistur på torp med Pappa innan ja o killen åker till Älvängen. :)

....
Nu kom jag på en grej.....
Jag kan inte visa va ja har köpt för min mobil e pajj...........

...........
Åh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0