Håhåjaja

Har fruktansvärt ont i min rygg o i huvudet. :( Men har tagit två tabletter nu, så hoppas de hjälper. Är även äckligt mätt, som vanligt åt ja för mkt haha. Imorn åker jag till Erika =) Ska hämta ut min nya mobil!
Ska även kaaaanske kanske till Överby med David o Viran :) Om inte, så vi bara handla med Pappsen, sen hem.
I övermorrn åker jag till Erika igen för myskväll, sover där :)

Förresten i lördags va ja så dum i huvet haha. Elena pratade om att snart e Tea tonåring o dom ska inte ha fler små barn osv. Och jag är nära på att säga "Men tänk om ja får barn nu, då blir du mormor!"
Haha okej att ja e lite snurrig ibland, o nu har ja snor upp i hjärnarn o ja hade druckit vin, men ändå!
Haha hur tänkte ja? Okej att Elena alltid vart som en extramamma, men jag tänkte seriöst att hon skulle bli mormor om ja fick barn! :S Men jag tänkte ju samtidigt att hon är min syster.
Nä, ja vet inte hur ja tänkte haha.
Sen va ja dum nog att säga de högt också haha. Men jaja, ja fick folk o skratta iaf, o de e ju.. bra? ;)

Nu ska ja bara vänta på att badrummet blir ledigt, sen ska jag duscha, göra hårinpackning, en peeling, o sen kör vi på pyamas o ansiktsmask ;)
Tummen upp för de.


"Nena" o ja för ett bra tag sen ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0