Föredrar nötter

Sitter i familjen Fridfeldts soffa. Har nattat barnenoch läst saga. Dock inte för Tea, hon läser själv nu. Stora flickan :)
Danne kom nyss hem och kommer upp med påse nötter. "Elena sa att du föredrar nötter.. Så här har du" Gulliga dom :D Har varit en onyttig helg igen. Haha jag är verkligen världssämst. Halsen e sämre igen :( Vilket iofs gör att jag inte ångrar att jag skippade kräftskivan. Då hade jag nog vart ännu sämre.

Igår va jag med Erika o Viran.Vi käkade kycklingsallad, fruktsallad och drack vin. Kollade på Snabba Cash som blev bra först i slutet. Blev en myskväll :) Dock sov jag nästan inget på hela natten, gick upp 7 och tog 8 tåget till gbg för att vara barnvakt. Därför är jag nu väldigt trött. Ska sova om ett tag.

Appropå nötter så kom jag på att jag kanske borde ringa upp killen som jag lovat :S Har inte pratat med honom på hela dagen. Jag ska. Snart. Lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0