Sååja

Är på betydligt bättre humör nu.
Elias o Carro kom hit förut. Hälsade på lite o så. Trevligt trevligt!
Ja o Pappa har även vart o handlat nu. Har laddat upp med vindruvor ;) Och lite chilinötter, men dom va itne starka så ja gav dom till Pappa ist haha. Nu sitter jag med två katter i knät som bara knör. Men men.

Senare blir det idol, en lång dusch med hårinpackning, sen ansiktsmask och läsa min nya bok :) Mys mys.
Prata med min älskade också.
Usch har bara tänkt hela dan "tänk om de hade kommit en bil i motgående riktning.. Tänk om David kört som han brukar göra.." :S Men allt gick ju bra med honom så ja ska inte tänka så!
Men visst får man sig en tankeställare. .. Vet inte vad jag skulle göra om något hände honom :S


Min pojke när han e som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0