Ormen va enorm!

Haha ja e fö rooolig..
Eller de va mer kul igår natt när ja va trött o inte förstog själv att ja va lite rolig.

Av någon konstig anledning så ser David aldrig ormar hemma hos sig. Jag ser ormar kanske varje dag när ja e ute o går. Och av någon annan lite konstig anledning e David så faschinerad utav dessa små ringlande monster, så han har beordrat mig att ta kort på dom när jag ser dom.
Igår såg jag två, visserligen döda, men ändå.


 

Ser mer ut som en krokodil eller något..

"Ormen va enorm!" skrev jag till David,,

Orm. Enorm. En-orm.

..

ha ha ha?

;)

 

De va kul igår iaf!!

 

(de roliga va väl kanske att ja själv inte fattade va ja skrev förräns efteråt. sen låg jag och skrattade högt för mig i min ensamma säng och tyckte seriöst att jag va hysteriskt rolig..

jag har inte alla fiskar i huvet.. spec inte när ja e trött. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0