Min Pappa förgyllde min dag.

Jag har haft en bra dag. :)
Gick till bussen och satt där o frös en halvtimma. Så ringde Pappa.
"- vart e du?
- sitter o väntar på bussen.
- aha... okej. tänkte om du ville äta lunch med mig.
- ahaa okej. men den kommer om tio minuter, så e i stan rätt snart. hinner vi?
- njaa. eller ja kommer o hämtar dig. skit i bussen.
- haha va? ska du köra 3 mil för att hämta mig för att sedan köra tillbaka 3 mil för att äta lunch??
- ja. om du vill."


Så min älskade bästaste Pappa kom och hämtade mig så åkte vi och lunchade och pratade :) Han e så jävla bra! Ni anar inte.
Efter att vi ätit åkte han tillbaka till jobbet och jag gick och solade 20 minuter. Sen ringde Pappa igen och frågade om jag ville komma till hans kontor och vänta där med honom tills han slutat. Så de gjorde ja :)
Sen åkte vi och handlade massa skit rent ut sagt. Haha. Fast nödvändig skit ;) Min skit kostade sammanlagt 600 spänn :S :( Men då är maten inräknad. Men ändå. Inte kul.

När vi va på Ö&B hoppade Viran fram från ingenstans o sa hej. :) Vill att hon ska va hemma här nu. Men men.
Sen åkte vi hem, jag gick en kort promenad, sen satte igång med tvätten och färgande av hår. Har precis sköljt ur det nu. Lite bilder kommer nuuuu.

Boken jag lånat. Riktigt bra faktiskt! Kan rekomenderas.

 



Vid bussen.


skiten jag handlade.


Håret innan färgning. (är inte så blek som ja ser ut, spec första bilden;P )



avslutar med en bild på bästa Pappa!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0