Lördag

Alltså, ja e så jäkla trött. Finner knappt några ord till det. TRÖTT.
Började läsa boken igår.. Läste lite mer än hälften. Blev besviken på den, händer ingenting i den ju :S
La ifrån mig boken lite efter halv 3.
Försov mig imorse så hann inte med morgonpromenad :( Nu har jag duschat och strukit. -Kollar på klockan o ser att ja kanske visst hade hunnit med en promenad. Vilkt gör mig ännu tröttare o lite arg. Men men inte mycket att göra åt nu.

Om ett tag åker jag till torp och möter Malin, o David. Sen ska vi handla mat till ikväll, åka med Simon in till stan. Sen blire wining and dining. Med dom och Micka o Linus. Just nu e ja dock inte sugen på varken mat eller vin. Får se om ja ens dricker något.
Känner mig helt uppblåst o stor som ett hus :S Magen e som gravid. Inte bra.

Blir upp tidigt imorn igen för David ska jobba. Sen tidigt på måndag med för ska till ungdomsmottagningen tidigt. Puh :S Vill bara sooovaaaaa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0