Kallt

Det är så sjukt kallt! Känns mer som vinter än höst. Vette fasiken hur ja ska överleva denna vintern så lätt som ja fryser :S :P

Kom hem för ett par timmar sen. Ska sätta igång med dsiken nu så jag gör något vettigt.
Imorn ska jag iväg med Pamela på nån medie grej, intressant! :) Tycker jag iaf.
fredag blir de hemma mys, idol, ja de vanliga :P
lördag blir det torp, sen vining and dining med Malin, Simon, Micka, Linus o David :) Rooooligt!
Ja o pojken måste bara ordna med skjuts också. Eller lösa de på något sätt iaf. I värsta fall skippar han vinet, men då lär inte ja dricka något heller. O de vill vi ju ;) Haha.
Ska passa på att hämta ut mitt paket på posten då med. Vet inte ens va de e i de :S Haha lite julafton nästan. Förhoppningsvis har min bok hunnit komma då me :) Oooch jag måste köpa en bh. En av favoriterna gick sönder i tvättmaskiken häromdan :/ Inte kul.

Ne, disk nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0