Jävla fredag

Skriver kort nu, har bråttom.
David krockade igår, körde av vägen. Bilen e paj, men som tur e är han okej. Och som "tur" va krockade han med "vägstängslet" och inte en annan bil. Men Fan va han skrämde mig.
Nu har han som sagt ingen bil så de närmsta planerna blir knepiga, men vi försöker fixa de.

Jag kom inte hem igår pga vädret så jag sov på Flatön, kom nyss hem. Nu fick ja reda på att folk kommer hit och de ser förjävligt, ja har alltså väldigt bråttom o måste städa hela huset. Jag hade andra planer men måste rubba på dom nu.
Jag är på väldigt dåligt humör, allt är kaos just nu.
Men är glad att min David är okej, o han får fan aldrig göra så mot oss igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0