Idol

Har kollat på idol med Pappsen. Han där som jag inte vet vad han heter, han e grym!! Han som sjöng sist. Coldplays låt. Grym!! Han dära Jay eller va han heter e grym med. Många grymma. Daniel e ju faktiskt riktigt riktigt bra han med ;) Sedär ja ;) Haha. Men om jag ska va ärlig... Sassa. Jag tål inte henne. Jag gör inte det. Hon kan sjunga, men jag tål inte Henne. Fråga mig inte varför! Jag har bara så svårt för henne.. :S Tycker de verkar som om hon vill va en kille hela tiden bara. Försöker se ut som en, försöker låta som en... I vanliga fall brukar jag inte störa mig på sånt, faktiskt. Men det är något med henne.. Lite samma med hon Elin. Något hos henne jag inte gillar heller, men kan inte förklara vad.

Orkar dock inte kolla på vad som händer sen ;P Ska ta en dusch, göra en ansiktsmask, lägga mig o kolla på film! Prata gulligullprat med David också haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0