humm

Min katt kommer in och luktar parfym. nej, stinker parfym. En parfym som ingen i vår familj har. Sen äter han typ en tugga utav maten ja ger honom.. Han brukar äta upp allt sen bokstavligt talat skrika efter mer.
Hmm.....
Sen står två av våra grannar utanför vårat hus och för en livlig diskussion. Om vad hör jag inte. Men ser sedan att ena grannen (den vars fru hatar oss alla o nästan e lite smått rasistisk) pekar på vår trädgård.

Hmmm.....

Hade ja vart lite mindre hade jag ringt min lillasyster o min storebror. Sen skulle vi gömma oss i buskarna, leka detektiver o spioner. Sen förmodligen gömma våra katter eftersom vi skulle vart rädda att allt handlar om att dom ska röva bort dom. I trädgården.. Därav parfymen, för att dom ska hitta dom. Lukta sig till dom. Sen skulle dom äta dom...
De skulle vi tro...

Tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0