Hóla!

Har ni sett The Guardian? Den gick på tv igår, ja o David låg och kollade på den. Jag har dock sett den en gång innan. Men fyfan va bra den e! Började lipa två gånger men David skrattade bara. Mest för att jag grät antar jag iofs.. Men har ni inte sett den, se den. Säger jag bara.

Annars gjorde vi inte så mkt igår. Brottade ner varandra på köksgolvet o slogs.. Bäddade sängen.. Kollade igenom lite av Veronicas kläder som hon ska lämna bort, jag fick tre tröjor och ett par mjukisbyxor! Tack igen sötnos! :)
Hmm.. Ja, sen kollade vi på filmen, gjorde oss iordning o la oss. Så mycket till liv har vi. Men mysigt e de iaf ;)

Haha hände en väldigt rolig grej imorse och egentligen viill jag verkligen berätta men David hade blivit så arg på mig, och det är faktiskt väldigt äckligt samtidigt så vi får nog hålla de för oss själva haha ;) Efter mys o slagsmål o skratt, gick vi upp o åt frukost, sen bar det av till Uddevalla för att ja skulle lämna papper på Arbetsförmedlingen. Vi passade även på att sola 20 minuter, o sen fick jag skjuts hem.

Väl här hemma har jag inte gjort så mycket. Promenerat o satt igång en disk.. Gjorde pannkakor nyss också faktiskt! Med hallon o blåbär :) Istället för socker eller sylt eller hur man vill äta det. Very good. Inte nyttigt, men good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0