Heja Fredag....

Hade en utav de värsta nätterina i mitt liv, allvarligt talat :S Har sovit kanske var tjugonde minut kanske. Högst. Fyfan. Men jaja, nu e den öööver :)

Stressade de 4.5 km till bussen imorse. Bytte buss vid torp, stressade från kampenhof till arbetsförmedlingen för att inte komma för sent till mötet. Satte mig i väntrummet och väntade. Och vääntade.. Och väääntaaadeeee. Ingen handledare kom o hämtade mig. Sen från ingenstans (eller jo, ett rum) kommer min storebror utspatserande.
"-Du vet att du me skulle vart här inne va?"
"-Ha? nää ja har möte kl ett med min handledare."
"-Neej hon ropade upp dig. Sen skrev ner att du inte va här"

Men va faaan. Tänker ja (sa de förmodligen också) Och frågar en utav personalen där om varför de va så. Så gick vi kollade i datorn o där stog de att de hade skirvit till mig att ja skulle komma klockan ett. Men mötet va alltså halv ett och jag missade allt. Så jävla sur blev jag. Gå å åka o ha mig för ingenting. Kostade de gjorde de också. Inte ens en ursäkt fick ja. Vet dom ens hur dyrt de e me buss nu eller?

Sen väntade ja på att Elias blev klar, sen åkte han till jobbet och jag mötte upp Viran o Elin. Gick runt på stan lite sen satte oss inne på mc donalds o väntade ut tiden lite. Elin åkte hem, ja o Viran gick och handlade mat sen solade jag 25 min, sen åkte vi hem :)

Syrran ska visst ut ikväll så blir ingen myskväll :( Eller ja får va själv. Haha. Jag och katterna. Kul ;)
Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0