Heii heii bloggeeen

Ne, cut the crap.
Ja e hemma igen :) har haft de myysigt me pojken min. Sov till tio i två igår.... :) rekord tror jag minsann. Vi käkade frukost, sen gick ut direkt efter o gick med vovvarna :) Lekte med dom i löven o ni vet så där fjantigt som man gör på film ;) Haha. Men de va en riktigt mysig höstdag. :) Sen spenderade vi resten av dagen och kvällen i sängen. Kollade på film o tv o så. Slogs o brottades lite. Mys myyys.

Imorse ville jag verkligen gå upp. Men va tvungen såklart. Mötet på af va redigt jäkla ondödigt. En timma och en kvart om skit jag redan vet. Sen va de en tant som va så jäkla oförskämd och elak faktiskt mot han som stog där framme o pratade. Kärring kallar ja sånna. Och jag får de.

Efter mötet va de två timmar kvar tills min buss skulle gå. Sjukt tråkigt. Satte mig ändå på kampenhof och väntade. En gubbe bredvid mig började babbla på och fattade inte riktigt min vink att ja inte ville prata ;P Sen tror jag att han försökte få mig att fatta att ja hade förolämpat honom. Vilket gav mig riktigt dåligt  samvete. Sen gick han. Men han sa hejdå och vinkade. Så han haaatade mig nog inte iaf.

Sen kom Viran och hennes kompis Amanda och övertalade mig att va me dom istället. Så vi gick och fikade och strosade runt på stan lite som tre tanter. Mycket trevligt.

Vid fem tiden åkte vi hem med Pappi. Stannade och hämtade ut min klänning som är väääldigt glittrig, och väääldigt tajt, och väääldigt urringad. Haha. Lite melodifestival varnlig på den. Men Elvira tyckte ja skulle behålla den och att den va jätte fin. Så jag gör nog de.

Kan visa er imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0