Hatar att va arbetslös

Sitter som vanligt o kollar igenom lediga jobb i uddevalla. Så ser jag lediga tjänster som jag verkligen vill ha! Men de kräver alltid en utbildning inom området eller bil opch körkort. -Har inget av de. Såklart.
Och nu ser jag en annons på ett ställe där jag sökt. Inte bara en gång, utan tre gånger!
TRE gånger! Och dom svarade mig inte ens! Förutom när jag va där, men då va de de vanliga "vi hör av oss om vi behöver någon" och ett falskt leende på de. Liars....
:( Så jäkla frustrerande e de! Och förnedranade faktiskt. Känner mig som en idiot. Va nära på att ansöka nu igen eftersom att dom söker folk, men hallå. En fjärde gång? Jag vågar knappt. :S Hatar detta.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du, ring dooom! Eller gå dit och lämna cv personligen :)

2010-10-07 @ 10:43:32
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: Elin

jag har gått o lämnat cv där två gånger :( känner mig as dum haha :P

2010-10-07 @ 10:55:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0