Gbg, Galenskaparna & middag på Lilla London

Gårkvällen va riktigt trevlig! Åkte med fam Gunnarsson och några av deras vänner till gbg och kollade på galenskaparna, som inte va alls som jag trodde faktiskt. Men de va kul! Efteråt gick vi till Lilla London och käkade trerätters, för första gången i mitt liv ;) Haha. (förutom när man gjort de hemma dvs) Och jag har nog aldrig haft så mkt mat framför mig, fifan! Haha. Men gott vare o mätt blev ja. Kom på på vägen hem att jag kunde ju tagit kort, men synd nog så gjorde ja ju inte de. Blev 3 kort på David i bilen istället haha. Klockan 2 på natten, trött o gullig.


- Snygg i sina nya frill. -Alltid så glad när han e me mig.... Haha ;)

Tack så jätte mkt för igår, allihop!! :)
(som om dom läser min blogg..... haha.)


Nu e jag hemma, har precis käkat frukost ;) Senare ikväll åker jag tillbaka till Flatön för David vägrar släppa mig. ;) Klagar dock inte. Han e lite söt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0