Fredag

Kommer nog frysa ihjäl när jag går till bussen sen. Fyfan va kallt de e...
Har sovit typ 4 timmar inatt, yeeeey.... Och när jag väl somnade drömde ja precis om de ja tänkte på som ja inte vill tänka på :) Kul att de inte går över :D :D :D
Okej, lite bitter e jag idag. Och igår. Och iförrgår.
Men jag tänker så här; nu kan de inte bli värre, så då måste de ju släppa snart? Eller? Idag försöker jag iaf. Inte att bara sluta tänka o sysselsätta mig med allt som finns, utan att bli på bra humör igen. Och de ska fan gå. För nu orkar inte mitt klena huvud mer :) För att inte tala om den stora feta jävla stenen i mitt bröst som försöker kväva mig eller något. Något elakt vill den iaf. Oja.

Så ska färga håret ikväll. Så det blir fint. Och jag ska kolla på idol med världens bästa Pappa. För de e kul. Och sen ska ja mysa ner i min säng och kolla på film. Kanske köper nötter eller frukt med. :) Godis e strängt förbjudet now theese days.
Seeee nu börjar de allt bli bättre hääär. :)))))
(undrar om de e extra munnar på smilen när man gör så, eller om de e dubbelhakor?)


Bla bla blaaa, bla bla blabla blaa blaa.
Så intressant e ja nuuuuu..



Elvira.. Kom hem.. :(


bild från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0