Bli lördag dåååå

Jag har tråkigt. Och jag vill ha lördag. Fattar inte varför men jag saknar min pojke väldigt mycket idag.

Ska snart ta en dusch o sen lägga mig tidigt. Ska upp tidigt imorn för att gå till bussen (4,5 km;)) o in till uddevalla för ett möte på arbetsförmedlingen. Tar typ högst en halvtimma, känns så jävla onödigt. Men man måste :)
Sen får ja se hur mkt klockan e. Va dåligt me bussar hem igen, hoppas innerligt på att jag kan åka med Pappa o Viran hem. Så ska försöka fördriva tiden bäst jag kan. Kanske kan sola. Men de tar bara en halvtimma :/ Så har typ 3 timmat to kill :S Haha.

Annars får ja försöka ta en buss hem. Blir byten o jobbigt o skit :S Sen gå de km hem igen ;P
Nej, imorn blir ingen kul dag inte.

Men ska mysa me lillsyrran på kvällen iaf. De blir nog super. Och på lördag åker jag till älsk! :D O myyyyser hela kvällen lång.

Kan vi inte hoppa över imorgon?



Vi på Madeira för drygt ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst e den =), söt bild=)

2010-10-08 @ 08:07:02
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Elin

tack :D

2010-10-08 @ 16:14:48
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0