ARG

Jag har ju vart hyyyffsat duktig på de senaste. Inget godis eller skit. O ingen onyttig mat. Men så e de ju självklart att ja ska sabba allt! Jag är bra på att sabba saker :P Åt tortillias förut. Med bröd alltså. Och jag har knappt ätit ngt bröd alls på jättelänge, o då har de bara vart fullkorn. Så där förstörde ja allt. Åt två små sånna. (fan ta mig) sen så kom ju självklart sockersuget tillbaka och jag blev hungrig igen tre timmar senare, självklart! Och självklart e ja så jävla dum i huvet att jag tar en macka för att stilla hungern.... Stilla hungern, my ass. Du e bara dum i huvet Elin. Dum i huvet.

Nu blir det straff imorgon för de. Elins bootcamp blire! Inget mer bröd, inget onyttigt whatsoever. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Mads

The Creepy Lady From "Drag Me To Hell" ;P

2010-10-20 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0