Appropå hajar!

Usch! Hajar e nästan lika äckliga som clowner.
Rätt fräna djur, men så jävla äckliga e dom! Jag hade hellre dött än va nära en haj. Om de inte fanns en vägg igenom. Helst en utav glas, galler, järn, cement o så. Så man inte ser den. Och så att den inte ser mig.
Tänk, andra djur kan man liksom tämja, spec om man föder upp dom. Men en haj! -Testa att föda upp en haj o göra den tam.. Mm.. Inte direkt Flipper direkt. En till fobi detta, tror jag minsann.
Monster e va dom e...


Uäääw




Man såg aldrig Jessica Alba gulla med en haj inte... Finns en anledning till det.



Om man träffar på en haj, ska man göra så häääär...



Eller ja.. Ja tror faktiskt inte att det hjälper så mycket... Men om man e i samma haav kanske? Eller ja vet inte, va e detta för bild? :S De hjälper la inte om man kurar ihop sig om en haj kommer?!
"Om jag ligger så här så seer han mig nog inte"... Pff...


Bruce e dock helt okej.

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej hej din blogg är bäst

2011-12-12 @ 14:52:02
URL: http://emmyylindgren.blogg.se/
Postat av: haj räddd

är seriöst rädd för hajar för att bli hajmat

2012-01-24 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0