14

Dagen började med att ja sov för länge. Halv 12. Dock så va ja uppe till halv 4 :S Läste ut Eclipse för andra gången, sen som tur va har ja lånat en bok utav Elena som ja började på. läste hälften av den sen kladdade alla bokstäver ihop sig och jag kunde inte läsa ett ord :S Måste måste måste ta mig i kragen och fixa glasögon nu. Ja, ja behöver läsglasögon :P Men känns inte så kul att lägga en jävla massa pengar på de just nu. Så ja drar ut på de. Behöver ett jobb.

Jajaaa. Tog ingen morgonpromenad idag. Dumma mig. Får ta en sedan istället. Har ätit frukost och hämtat posten idag bara. :S Lat som en gris. Men ingen piggdag idag inte. På schemat står iaf, klippa mig, ordna garderoben så att jag kan lägga kläderna där i, istället för på golvet. Tummen upp för de. Sen måste ja ju ut och röra på mig. Bra för att rensa tankarna med :) Kanske städar också om jag hittar orken.

Imorgon åker jag in till Uddevalla. Ska handla lite. Hårfärg blandannat. För imorn ska ja bannemig färga håret! Kanske solar också. Vet inte än. Vill att lillsyrran ska me, men tror itne hon hänger på ;P


Kul blogg.
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0