Ut o resa!

Åååh vad jag vill åka utomlands! Jag har bara vart det 3 gånger. Om man inte räknar med Danmark dvs :S
Teneriffa när jag va 3 år. -Kommer alltså inte ihåg den resan.
Teneriffa för ca 3 år sen.
Madeira för ett år sen. -o då låg jag ensam hemma i jätte hög feber halva veckan! Medans alla andra va ute o hade kul o såg massa saker :(

Jag vill till Grekland! Till Italien! Portugal, Kroatien, USA, England, Thailand,  Australien!

Pojkvännen frågade igår "ska vi åka utomlands i Mars?! :D"
Jo men visst...... För vilka pengar då.??? Ibland avundas ja hans positiva inställning till allt och iblöand irriterar den mig ;) Haha


Jag önskar mig presentkort på Ticket i julklapp o födelsedagspresent!!
Hade vart så jäkla mysigt om ja o pojken åkte nånstans en vecka :) Kan va teneriffa eller ngt annat hyffsat billigt.
Åhh va ja viiilll


David följde med familjen till Madeira förra året. ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

oh fin biiild :)

2010-11-16 @ 18:25:32
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack :D min syster som tagit den.

2010-11-16 @ 18:40:22
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0